Uslovi kupovine
Ovim uslovima definiše se postupak poručivanja, plaćanja, isporuke i reklamacije proizvoda koji su ponuđeni na ovom sajtu. Prodavac je Kotti-TT d.o.o. Beograd, a kupac je posetilac sajta koji popuni elektronsku porudžbenicu, pošalje je prodavcu i izvrši uplatu.
Poručivanje
Kupac poručuje proizvod(e) putem elektronskog obrasca porudžbine. Kupcem se smatra svako lice koje elektronski poruči proizvod, popuni tražene podatke i pošalje porudžbinu.
Dostava se vrši isključivo na teritoriji Srbije. Porudžbine sa adresama van Srbije nije moguće realizovati.
Sve cene su izražene u srpskim dinarima (RSD) i uključuju porez na dodatu vrednost (PDV) od 20%.
Proizvodi se mogu poručiti elektronski, klikom na proizvod i njegovim dodavanjem u korpu, ili telefonski putem Strauss Info broja +381 61 139 4846.
Proizvod se smatra poručenim kada kupac odabere i potvrdi način plaćanja.
Plaćanje
Poručeni proizvodi plaćaju se unosom podataka za uplatu u e-banking aplikaciju, skeniranjem NBS IPS QR koda ili pouzećem, gotovinom ili karticom, dostavljaču firme D Express d.o.o. koja isporučuje proizvod na adresu kupca.
Svi podaci za uplatu (iznos, broj računa, poziv na broj, šifra uplate 289 i QR kod) prikazani su odmah nakon završetka kupovine, na stranici potvrde porudžbine, kao i u e-mail potvrdi koju kupac dobija.
Dostava je besplatna (0 RSD). Kupac ne snosi nikakve dodatne troškove dostave ili pakovanja.
Isporuka i reklamacije usled oštećenja
Sve pošiljke primljene tokom radnog vremena biće isporučene u predviđenom roku, u roku od 48 sati, osim neradnih dana (praznici i vikendi). U izuzetnim slučajevima (npr. vremenske nepogode, otežan pristup adresi ili veći obim isporuka), rok isporuke može biti produžen.
Poručeni proizvodi se pažljivo pakuju kako bi bili zaštićeni tokom transporta. Kupac je dužan da prilikom preuzimanja proveri stanje pošiljke. U slučaju oštećenja kupac je obavezan da:
- fotografiše razbijenu ili oštećenu bočicu
- odbije prijem pošiljke ako je oštećenje primetno pri preuzimanju
- odmah kontaktira našu korisničku podršku putem telefona ili kontakt forme na sajtu
Bez blagovremene prijave oštećenja, reklamacije neće moći biti uvažene.
Prodavac ne snosi odgovornost za oštećenja koja nisu prijavljena na gore opisani način.
Ukoliko je reklamacija prihvaćena, oštećeni proizvod biće zamenjen novim bez dodatnih troškova za kupca ili, ako kupac ne želi zamenu, izvršićemo povraćaj uplaćenog iznosa, u skladu sa pravilima iz odeljka „Reklamacije i povrat“.
Reklamacija i povrat robe
Kupac ima pravo na reklamaciju i povrat pošiljke u roku od 8 (osam) dana od datuma preuzimanja. Da bi povrat bio prihvaćen, proizvod mora biti nekorišćen, u originalnom pakovanju i u istom stanju u kojem je isporučen, uz priložen dokaz o kupovini (račun ili potvrda porudžbine preko sajta).
Troškove povrata snosi kupac, osim u sledećim slučajevima:
- ako je isporučena pogrešna ili oštećena pošiljka (vidi sekciju iznad)
- ako je rok upotrebe proizvoda istekao u trenutku prijema
Nakon prijema i pregleda vraćene pošiljke, kupac će putem e-maila dobiti potvrdu o prijemu. U roku od 4 (četiri) radna dana biće obavešten da li je povrat odobren ili odbijen. Ako je povrat odobren, iznos plaćen za proizvod biće vraćen na bankovni račun kupca u roku od 4 radna dana.
Opšte informacije
Slažete se da ćete uneti tačne, potpune i ažurirane podatke prilikom svake kupovine i prilikom kreiranja naloga u našoj internet prodavnici.
Za dodatne informacije, možete nas kontaktirati putem Strauss Info telefona na broj +381 61 139 4846 ili putem kontakt forme na sajtu ovde
Kotti-TT d.o.o. Beograd zadržava pravo izmene ovih uslova i pravila.